Shop Mobile More Submit  Join Login
Laser Wolf by caltron Laser Wolf by caltron
deck i painted for my brother. hope to do more soon. maybe even try to sell them. ka-ching!

the idea came from talking to a friend about a character in fiddler on the roof called lazar wolf. me not having seen it came up with this mental image.
Add a Comment:
 
:iconkatevswest:
katevswest Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist General Artist
This is sick. I'd be afraid to put it on a board it's so nice. Love the way you did the fur.
Reply
:iconsir-laughs-a-lot:
sir-laughs-a-lot Featured By Owner Dec 2, 2010
thats insanely awesome
Reply
:iconroxination:
roxination Featured By Owner Jan 20, 2010  Professional Traditional Artist
AAAAHH fuuck
Reply
:iconpandora-inthesky:
Pandora-intheSKY Featured By Owner Dec 19, 2009   General Artist
Sweet. SWEET. That would be so awesome to have such a wicked custom board, no one else would have anything like it. This is bitchin.
Reply
:icongraveborn-sovereign:
Graveborn-Sovereign Featured By Owner Oct 29, 2009  Hobbyist Artist
tasty design
Reply
:iconbeaston:
Beaston Featured By Owner Oct 16, 2009
awesome work man, like the trees down bottom. real nice colour choices.
Reply
:iconkirbycide:
kirbycide Featured By Owner Oct 15, 2009
EEEEEKKKKK!
Reply
:iconufotrash:
ufotrash Featured By Owner Oct 14, 2009
haha awesome, i was about to feel totally dorky that i was thinking of fiddler on the roof when i saw the title
Reply
:iconsoundninja:
SoundNinja Featured By Owner Oct 13, 2009
Haha exact same conclusion I would draw.

Well.. metaphorically, maybe not literally. I want it on a shirt!
Reply
:iconninamo:
ninamo Featured By Owner Oct 12, 2009
Hahaha, I love it!
Reply
:iconheyindianapolis:
heyindianapolis Featured By Owner Oct 12, 2009  Hobbyist General Artist
even if i can't skate i'd still want a deck like this. :)


hahahaha and the comment about the backbone! funny stuffs yew guys
Reply
:iconfrealaf:
FrealaF Featured By Owner Oct 12, 2009
i love it !!
Reply
:iconmunik:
munik Featured By Owner Oct 11, 2009
That, is awesome! Makes me wish I could skate.
Although I must say that dark red shape to the wolf's right does kinda disturb me... it looks kinda like someone is trying to put his dick inside the wolfs ear or something.

But that's probably just me.
Reply
:iconralphniese:
RalphNiese Featured By Owner Oct 11, 2009  Professional General Artist
is his back bones, monsieur. haha, but i see it now as a dick too, haha.
Reply
:iconmunik:
munik Featured By Owner Oct 12, 2009
Ohhh, ofcourse! Lol, I'm such a perv, excuse me.
Reply
:iconcaltron:
caltron Featured By Owner Oct 11, 2009  Professional Filmographer
yeah i can't un-see now :(
hahaha
good catch tho. i cant skate either. but my brother can, so it works out.
Reply
:iconralphniese:
RalphNiese Featured By Owner Oct 11, 2009  Professional General Artist
but should he take it for skating you have to rub alot of varnish on it or in 2 grinds it´s gone. yup, yup, that i know from my motif supplier times :D
Reply
:iconweremagnus:
weremagnus Featured By Owner Oct 11, 2009  Professional Digital Artist
I really like how weird the wolf has been stylized to. WICKED
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 11, 2009
Image Size
615 KB
Resolution
1152×864
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,534
Favourites
67 (who?)
Comments
18
Downloads
287
×